משרד הבוטיק עו”ד עופר שפירא נוסד בשנת 1999 ונחשב לאחד מהמשרדים הבולטים והמובילים בישראל בתחום פשיטות הרגל וחדלות הפירעון.
המשרד הראשי נמצא בקומה ה- 20 של מגדל רסיטל בת"א, מונה 5 עורכי דין וכולל שלוש מחלקות: מחלקת חדלות פירעון והוצל"פ ייצוג נושים, מחלקת חדלות פירעון ויצוג חייבים וכן מחלקה העוסקת בתיקי לשון הרע.
למשרד סניף נוסף בעיר באר שבע.

משרד עו"ד עופר שפירא נמנה על רשימה מצומצמת וייחודית של משרדים שזכו במכרזי הכנ"ר- משרד המשפטים לטיפול בחובות של יחידים וחברות במשך כל כך הרבה שנים (2008,2011,2015,2017,2021 ) ומשמשים מזה כ- 28 שנה כבעלי תפקיד בתחום חדלות הפירעון מטעם כונס הנכסים הרשמי משרד המשפטים בכול רחבי ישראל.

עו"ד שפירא שמש כבעל תפקיד (מנהל מיוחד/נאמן ) בשלושה מחוזות שונים במקביל, תל-אביב והמרכז, מזה כ- 25 שנה (מאז 1997 ), מחוז באר שבע והדרום ומחוז ירושלים לשביעות רצון בתי המשפט וכונס הנכסים הרשמי.
עורך דין עופר שפירא נבחר בשנת 2022 לכהן במאגר החדש של הנאמנים בבתי המשפט ובלשכות ההוצאה לפועל, לפי החוק החדש – חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי תשע"ח-2018, על ידי ועדה ציבורית מטעם משרד המשפטים בראשות שופט בית המשפט המחוזי בת"א.

עורך דין עופר שפירא בעל ניסיון מוכח של למעלה מ- 3,500 תיקי פשיטות רגל ולמעלה מ- 500 תיקי חדל"פ המתנהלים מאז ספטמבר 2019 לפי חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי תשע"ח-2018 בבתי המשפט ברחבי ישראל ובלשכות ההוצל"פ.

במשרד מנוהלים אלפי תיקי חדלות פירעון בהיקף של מאות מיליוני ש"ח בשנה. הן תיקי חייבים והן תיקי חברות מובילות במשק (ראה למשל תיק חדל"ת 71114-06-20 פייבוקס פתרונות תשלום בע"מ בבית המשפט המחוזי תל אביב בפני כבוד סגן הנשיא כבוד השופט ברנר).

עו"ד עופר שפירא מרצה בהשתלמויות מטעם כונס הנכסים הרשמי ומטעם לשכת עורכי הדין בתחום חדלות הפירעון.

המשרד הראשי ממוקם בקומה 20 במגדל רסיטל בתל-אביב ומונה צוות מקצועי של 5 עורכי דין בעלי ניסיון וכולל תחומי פעילות עיקריים:

  • מחלקת ייצוג נושים בהליכי חדלות פירעון והליכי הוצאה לפועל.
  • מחלקת ייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון.
  • מחלקה העוסקת בתיקי לשון הרע.

אצלנו כל לקוח הוא ה – לקוח

כמשרד עורכי דין אינטימי, השירות המשפטי ללקוחות מתאפיין ביחס אישי, נאמנות וטיפול מסור ומקצועי בכל לקוח, כאשר המשרד שם דגש מיוחד על נסיבות המקרה והתאמת אופן הטיפול המשפטי לאותו לקוח. ניהול נכון וחכם של ייצוג הלקוחות, ובמיוחד בתחומי התמחות של המשרד הנוגעים להליכי חדלות פירעון וטיפול בחובות, ממקסם את התועלת לכל לקוח באופן אישי. משרד עורכי דין אינטימי כמונו הינו בעל יכולת להעניק ללקוחות המשרד תשומת לב מרבית, יחס אישי, נאמנות וטיפול מקצועי ומסור מהתחלה ועד הסוף.
אין אצלנו תיקים וסרט נע, אלא אנשים. אנחנו תמיד מקפידים לראות את האדם מאחורי התיק.
משרדנו מתאפיין בראש ובראשונה בשמירה על יושרה מקצועית והגינות. זה לא רק בגלל שאנחנו מאמינים בשירות אישי טוב והגון ללקוח אלא כי זה בראש ובראשונה אינטרס שמשרת אותנו לאורך כל השנים האלה. המוניטין הטוב שצברנו במהלך השנים משרת אותנו מול גורמי האכיפה, הקולגות בתחום ובתי המשפט ולכן ברגע שאנחנו מקבלים תיק, אנחנו מחויבים לו לחלוטין ולמיצויו המיטבי.
כל תיק זוכה לחשיבה אסטרטגית ולבחינה מעמיקה של עו"ד עופר שפירא, שרותם את 28 שנות ניסיונו בתחום חדלות פירעון על מנת לקדם את התיק בצורה המקצועית והיעילה ביותר.

הייחודיות שלנו

המוניטין שלנו הוא המפתח שלך להצלחה
כשם שחייב מס יעדיף לפנות לעורך דין יוצא רשויות המס, כך עדיף לנושה או לחייב לשכור את שירותיו של משרד עו"ד בעל ידע וניסיון מוכח, שכולל היכרות עמוקה עם המערכות השונות בתחום ההוצאה לפועל וכינוס הנכסים והדינמיקה המאפיינת אותה ובעיקר ניסיון בעבודה מול לשכות ההוצאה לפועל, נציגי כונס הנכסים הרשמי ברחבי הארץ ורשויות האכיפה.

הבנה אסטרטגית ויכולת לסיים תיקים במהירות

לנהל תיק חדלות פירעון/ פש"ר דורש לא רק בקיאות משפטית אלא גם ניסיון וחכמת חיים, כאשר קיימת חשיבות רבה גם לניסיון של עשרות שנים שיש למשרדינו בהתנהלות מול הגורמים הרלבנטיים – החל מבתי המשפט, דרך עורכי הדין אצל כונס הנכסים הרשמי ופקידי ההוצאה לפועל.
משרדנו מתחזק מערכת יחסים יעילה, רבת שנים ומקצועית מול כלל הגורמים שמולם אנו עובדים.

מקצוענות ואמינות ללא פשרות

לאורך השנים זוכה משרדנו באורח קבע להערכה רבה, הן מצד הערכאות השיפוטיות והפקידות שמולם אנו מתנהלים וכן בקרב קולגות. פועלו של עו"ד עופר שפירא כמנהל מיוחד במספר מחוזות זכתה להוקרה רבה ע"י בתי המשפט, ועל ידי גורמי הכנ"ר הבכירים.
בתי המשפט ציינו לא פעם את הסיוע הרב שהתקבל מפועלו של עו"ד שפירא וצוות משרדו שזכה לא אחת לשבחים רבים עקב מילוי תפקידיו השונים (כך למשל בהחלטה בתיק פש"ר 24387-04-18 מיום 13.12.2018 בבית המשפט המחוזי).

בהקשר זה ראוי לצטט את דברי ב"כ הכנ"ר בפני כבוד השופט לושי:

"עו"ד עופר שפירא מנוי ברשימת בעלי התפקיד בכנ"ר למעלה מ- 10 שנים. לא היה פעם אחת שהוטל כל דופי בעבודתו של עו"ד שפירא, כמו גם במקרה הזה כפי שציין הכונס הרשמי."

(מתוך פרוטוקול הדיון בתיק פש"ר 4584-08-18 מיום 16.5.19 בבית המשפט המחוזי בתל-אביב).

אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ונשמח להיפגש ולתת לכם ייעוץ ראשוני ללא עלות כדי לשמוע מכם את פרטי המקרה ולעזור לכם בצורה המיטבית, כי גם לכם מגיעה הגנה ע"י עורך דין בעל ניסיון של כ-28 שנה בתחום פשיטות הרגל וחדלות הפירעון.